به گزارش خبرنگار ایرنا، با آمدن مدیری جدید پل دوستی و همبستگی میان هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد زده شد تا در تابستان سال جاری مردم کامیاران شاهد برپایی کلاس در تمامی کانون ها و انجمن های این نهاد باشند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران در این زمینه گفت: تمامی انجمن های فرهنگی، هنری و قرآنی شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره تابستانی کلاس های آموزشی برگزار می کنند.
زبیر حسین پناهی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت برنامه‌ریزی شده است، افزود: ٢ کلاس دف نوازی، ٢ کلاس آموزش قرائت قرآن، گروه موسیقی کرال، پنج کلاس خوشنویسی، طراحی، نقاشی و گرافیک،٢ گروه نمایش و یک کلاس آواز و نویسندگی (انجمن ادبی) از جمله دوره‌هایی است که در این مجتمع برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی زیر نظر اساتید درجه اول شهرستان برگزار می‌شود اظهار کرد: شرکت در این دوره ها برای عموم در همه مقاطع سنی آزاد است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران اضافه کرد: هم زمان در ٣٢ کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان در هر کدام 2 کلاس برگزار می شود.
حسین پناهی افزود: این کلاس ها در رشته های روخوانی و روانخوانی قرآن، مهارت های اسلامی، حرفه آموزی، مسائل آموزشی و اردو برگزار می شود.
وی گفت: آموزشگاه های موسیقی دیلان و ساز وژین، با مدیریت 2 تن از موسیقی دانان مطرح شهرستان پذیرای هنرجو است.
به گفته وی با توجه به نظارت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان، این کلاس ها که از استقبال خوب خانواده های هنر دوست برخوردار شده است در رشته های مختلف هنری توسط اساتید مجرب شهرستان مشغول فعالیت هستند.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/6108
**خبرنگار: ژاله گرگانی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.