نام "جمیله محمدی" وقتی بر سر زبان‌ها افتاد که این بانوی اصیل "کرد" توانست با اراده‌ای آهنین رکورد بیست هزار بار دمبل جلو بازو را اردیبهشت سال گذشته به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایلنا، محمدی در حضور نمایندگان فدراسیون همگانی و انجمن ثبت رکوردها این رکورد عجیب را از خود برجای گذاشت.

او اما با این رکورد راضی نشد. بارها برای ثبت جهانی در گینس اقدام کرد اما حمایت نشد و نه اسپانسرها سراغش آمدند و نه دستگاه ورزش از او حمایتی انجام داد.

خودش می گوید: ورزش به این سختی و سنگینی نیاز به هزینه های زیادی دارد. هم هزینه خودم از جمله تغذیه مناسب و مکمل‌ها و امکانات تمرینی و هم اینکه هزینه های زندگی شخصی خودم و خانواده ام. خانواده من باید تامین باشند تا من با فراغ بال تمرین کنم اما متاسفانه هیچکدام از این‌ها نیست و من به سختی خودم را تامین می کنم چون هدفم خیلی بالاست.

هدفم قهرمانی جهان و ثبت یک رکورد جاودانه است تا برای همیشه در تاریخ بماند. افتخاری که نصیب کشورم و استان ام و خانواده ام باشد و همیشه در یادها بماند.

اما حالا با هدایت اداره ورزش و جوانان استان کردستان به ورزش مچ اندازی روی آورده و طی مدت کوتاهی توانست قهرمان استان شود و حالا به قهرمانی کشور و جهان می اندیشد.

بانوی مصمم و پرتلاش سنندجی از سوی هیات پرورش اندام کردستان در وزن 60 کیلو به مسابقات قهرمانی استان در دیواندره معرفی شد و احکام قهرمانی را دریافت کرد.

محمدی به خبرنگار ما گفت: من تا جهانی نشوم و قهرمانی جهان را برای کشورم و استانم به ارمغان نیارم دست بردار نیستم و برای اینکه ثابت کنم چقدر در این راه مصمم هستم برای همین مسابقات قهرمانی مچ انداری استانی 10 کیلو وزن کم کردم.

او افزود: با این وجود من به بالا نگاه می‌کنم و می‌خواهم پرچم ایران را بر بلندای قهرمانی جهان به اهتزاز در آورم. از هیات پرورش اندام استان کردستان و ادره کل ورزش این استان تشکر می کنم که من را حمایت می‌کنند و این راه را برای موفقیت من باز کرده اند. از رسانه ها خواهش می کنم من را حمایت کنند تا زودتر و با سرعت بیشتری به هدفم که افتخار آفرینی برای ایران عزیز است دست یابم. فقط قله قهرمانی جهان می‌تواند من را راضی کند و برای هدفم از هیچ کوششی دریغ نمی کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.