رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان گفت: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به بخش کشاورزی تضمینی بر افق سرمایه گذاری در استان کردستان است.

به گزارش‌ایلنا، بهرام نصراللهی‌زاده در بازدید از مرکز خرید تضمینی گندم و مرکز جهادکشاورزی بخش حسین‌آباد سنندج با بیان اینکه ایجاد مراکز خدمات اقدامی ارزشمند در دولت دهم و یازدهم است، افزود: صندوق های خرد زنان باید به سمت اقتصادی کردن کشاورزی در روستاها حرکت کنند و در این میان حسین آباد سنندج به عنوان پایلوت توسعه صندوق خرد زنان انتخاب می شود.

وی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به بخش کشاورزی تضمینی بر افق سرمایه گذاری در استان کردستان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان خاطرنشان کرد: وجود کارشناسان فنی و با تجربه در بخش کشاورزی استان کردستان، کشاورزی در استان را تضمین کرده است.

در ادامه نیز بخشدار بخش‌حسین‌آباد شهرستان سنندج گفت: صندوق خرد زنان و تعاونی‌های روستایی، تضمینی برای ایجاد کارآفرینی و اشتغال پایدار در روستاها است.

صلاح زارع ابراز داشت: در حال حاضر علاوه بر صندوق خرد زنان که توسط بخش کشاورزی ایجاد شده است ۲۲ تعاونی فرش و تابلو فرش با عضویت ۸۰۰ نفر از بانوان روستایی بخش حسین اباد در حال فعالیت است.

بخشدار حسین آباد خاطرنشان کرد: تامین صندوق خرد زنان توسط صندوق توسعه کشاورزی استان علاوه بر ایجاد شغل در خانواده باعث افزایش درآمد نیز می شود.

وی با اشاره به تامل منسجم مجموعه بخشداری و مرکز جهاد کشاورزی حسین آباد یادآور شد: جهاد کشاورزی با آموزش و ترویج تحول خاصی در افزایش تولید محصولات کشاورزی ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.