به گزارش ایرنا رقابت های قهرمانی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشور، یادواره شهدای حادثه تروریستی تهران با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.
این مسابقات با حضور بیش از 100 ورزشکار از 19 استان کشور از 25 تا 27 تیر با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک در تهران برگزار شد.
در پایان این رقابت ها معین احمدی و زانیار عزیزی 2 ورزشکار کردستانی در دسته های 107 و 97 کیلوگرم 2 نشان نقره رقابت های قهرمانی وزنه برداری جانبازان و معلولین را تصاحب کردند و بر سکوی دوم این مسابقات ایستادند.
در نتیجه تیمی، استان تهران عنوان نخست را بدست آورد، کرمانشاه و اردبیل جایگاه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
تیم استان کردستان با 2 وزنه بردار به سرپرستی بهاء الدین عزیزی و مربیگری علی کمری در این رقابت ها شرکت کردند.

** کسب 15 نشان ارزشمند توسط شاگردان مربی کردستانی
رقابت های کاراته قهرمانی بخش دختران با درخشش کاراته کاهای ایرانی پایان یافت و شاگردان نگار حسینی مربی سنندجی با کسب 15 نشان رنگارنگ به میهن بازگشتند.
این مربی کردستانی و قهرمان اسبق کشور در کنار لیلا بهرامی سرمربی تیم ملی، کار هدایت تیم ملی دختران را در این دوره از رقابت ها به عهده داشتند.
شانزدهمین دوره پیکارهای کاراته نوجوانان، جوانان و امیدهای قهرمانی آسیا و چهاردهمین دوره رقابت های کاراته بزرگسالان قهرمانی آسیا به مدت چهار روز در شهر آستانه برگزار شد.
تیم ملی کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا که از 22 تا 25 تیر در آستانه قزاقستان برگزار شد، 42 مدال، 20 طلا، 12 نقره و 10 برنز را در بخش زنان و مردان کسب کرد.
تیم ملی کاراته بانوان کشورمان مرداد سال 93 به مربیگری نگار حسینی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی شرکت کرد و توانست برای اولین بار در تاریخ کاراته ایران پنج مدال طلا ، 2 نقره و سه برنز را کسب کند.
شاگردان نگار حسینی در آبان سال 94 در نهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی بانوان جهان اندونزی یک طلا، نقره و برنز را کسب کردند و برای اولین بار افتخار جدیدی را در کاراته بانوان کشور رقم زدند.
حسینی در سال 2005 میلادی توانست به عنوان ورزشکار در رقابت های جهانی ژاپن صاحب مدال برنز شود و در سال 1380 نیز موفق شد در مسابقات کشورهای اسلامی تهران نشان برنز را خود اختصاص دهد.
وی همچنین در سال 94 توانست مدرک مربیگری جهانی را در کشور اندونزی کسب کند.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.