وزیر ورزش و جوانان به تکمیل شدن برخی پروژه های نیمه تمام طی سالهای 96 و 97 در کردستان اشاره کرد و گفت: پروژه های مختلف در شهرستان ها با اختصاص منابع استانی و ملی از محل ۲۷/. درصد ارزش افزوده به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر امروز در حاشیه آیین افتتاح استخر سرپوشیده شهرستان دهگلان در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی کردستان، افزود: با توجه به استعدادهای خوب ورزشی که در کردستان وجود دارد مهیا کردن زیر ساخت های ورزشی زمینه برای حضور جوانان و درخشش آنان در سطح ملی و بین‌المللی فراهم می‌شود.

وی به تکمیل شدن برخی پروژه های نیمه تمام طی سالهای 96 و 97 اشاره کرد و گفت: پروژه های مختلف در شهرستان ها با اختصاص منابع استانی و ملی از محل ۲۷/. درصد ارزش افزوده به بهره برداری خواهند رسید.

وزیر ورزش و جوانان  با بیان اینکه شاخص های ورزشی کردستان در وضعیت مناسبی است عنوان کرد: تمام تلاش ما جبران عقب ماندگی هاست و در این میان سیاست ما توسعه سازمان های مردم نهاد در راستای بهبود شرایط حوزه ورزشی است.

سلطانی فر عملکرد دولت تدبیر و امید را در حوزه ورزش و جوانان مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم تعداد سازمان های مردم نهاد به حوزه ورزشی 50 سمن بود ولی اکنون به 2 هزار سمن افزایش یافته و امید آن می رود تا پایان دولت دوازدهم به 5 هزار نیز برسد.

وی راه اندازی خانه جوانان در استان ها را دیگر دستاورد دولت یازدهم برشمرد و گفت: تسهیلات ازدواج جوانان در سال 95 نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چهار برابری داشته است.

وزیر ورزش و جوانان ایجاد و فعال کردن دفاتر مشاوره و راهنمای ازدواج را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: در راستای تقویت و تحکیم بنیان خانواده این مراکز رشد هزار درصدی را داشته است. 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.