به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد افزود: تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان علیه مسلمانان در راستای ایجاد تفرقه و اختلاف و برهم زدن وحدت مسلمانان است.
وی ادامه داد: دشمنان به خوبی می دانند که با جنگ نظامی و روبرو نمی توانند بر مسلمانان غلبه کنند و تنها راه پیروزی بر مسلمانان را برهم زدن اتحاد و همبستگی آنها می دانند، بنابراین از هیچ توطئه ای علیه آنها دریغ نمی کنند.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: ایجاد گروهک های تروریستی، افزایش قتل و کشتار در کشورهای اسلامی و ایجاد موج اسلام هراسی در جهان غرب از مهمترین توطئه های دشمنان علیه اسلام است.
وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل غاصب با کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین قصد دارد مسجد الاقصی را که زمانی قبله اول مسلمانان بود، به مرکز کفر و فساد تبدیل کند و در این برهه زمانی حساس این وظیفه همه مسلمانان جهان است که در برابر جنایات این رژیم غاصب سکوت نکنند.
وی اظهار کرد: پیامبر مکرم اسلام (ص) به مدت 16 ماه از مدینه منوره به سمت بیت المقدس عبادت می کرد، تا اینکه وحی بر ایشان نازل شد و قبله مسلمانان تا روز قیامت از مسجد الاقصی به مکه مکرمه تغییر یافت.
ماموستا سجادی در پایان به سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی در 26 تیر سال 1359 اشاره کرد و گفت: یکی از نهادهای نظارتی در کشور ما شورای نگهبان است که از 12 نفر تشکیل شده، که تدوین و تایید تمامی قوانین مجلس شورای اسلامی پیش‌ از ابلاغ و تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات کشور از مهمترین وظایف این شورا است.
به گزارش ایرنا، شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/6108
**خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.