به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، در بخش تیمی زورخانه ای استان کردستان در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم های خراسان رضوی و کرمان به ترتیب عناوین اول و سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در مهارت های فردی، ورزشکاران کردستانی با 251 امتیاز عنوان نخست را کسب کردند، اصفهان با 178 امتیاز دوم شد و خراسان جنوبی نیز با 153 امتیاز، مقام سوم را بدست آورد.
در کشتی پهلوانی وزن مثبت 50 کیلوگرم، نوین بهزادنیا از کردستان نشان برنز را بر گردن آویخت و در کباده، مهدی بیابانی دیگر ورزشکار کردستانی مدال نقره منفی 60 کیلوگرم را بدست آورد.
همچنین در رشته میل بازی، وزن منفی 60 کیلوگرم محمد طالبی از کردستان نشان برنز رقابت های کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای نوجوانان کشور را کسب کرد و حمیدرضا کردی نیز به عنوان بهترین مربی معرفی و انتخاب شد.
در مجموع این رقابت ها تیم کردستان متشکل از مبین بهزادنیا، علی شیخ جعفری، محمد طالبی، بهمن مرادیان، علی وش، فرید عثمانی و ماهان کوتاهی با کسب 578 امتیاز فاتح رقابت های پهلوانی و زورخانه ای نوجوانان کشور شد، تیم های خراسان رضوی و مازندران به ترتیب با 487 و 421 امتیاز دوم و سوم شدند.
رقابت های کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای نوجوانان کشور با شرکت 16 تیم و بیش از 100 ورزشکار در بیرجند برگزار شد.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.