مرتضی محبتی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نسبت به بهار سال گذشته در بخش کشاورزی 34 درصد، در بخش خانگی 6 درصد، در بخش تجاری 9.6 درصد و در بخش صنعت با افزایش مصرف 4.6 درصد مواجه بوده ایم.
وی برنامه ریزی مناسب در این خصوص به ویژه در موضوع فرهنگ سازی و جلب مشارکت مشترکین را ضروری دانست و اظهار کرد: در کامیاران فروش انرژی در مقایسه با بهار سال گذشته با 9 درصد افزایش مواجه بوده که عامل اصلی آن افزایش مصرف در بخش کشاورزی بوده است.
محبتی اضافه کرد: در نتیجه اقدامات انجام شده در بخش روشنایی معابر مصرف برق در این بخش 3.8 درصدی کاهش شده است.
به گفته مدیر توزیع برق کامیاران با توجه به پیش رو بودن فصل تابستان لازم است مشترکین تمام همت خود را جهت صرفه جویی بکار ببرند تا مجبور به اعمال خاموشی نشویم.
وی با بیان اینکه ساعات پیک بار به دلیل گرمای تابستان و افزایش مصرف ناشی از استفاده از وسایل خنک کننده از شب به روز تغییر کرده است افزود: مشترکین توجه داشته باشند که باید در ساعت های 12 تا 16 و 20 تا 23 بیشتر در مصرف برق صرفه جویی کنند.
محبتی در خصوص اهداف بلندمدت این اداره گفت: تامین برق پایدار و افزایش رضایت مندی شهروندان و رسیدن به میزان تلفات زیر 10 درصد از جمله اهداف بلندمدت این اداره است.
وی اظهار کرد: با همکاری و مشارکت مشترکین در بخش های خانگی، صنایع و کشاورزان در صرفه جویی در ساعات پیک مصرف مشکل خاصی نخواهد بود و این فصل تابستان بدون خاموش سپری خواهد شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان کامیاران دارای 40 هزار مشترک برق بوده که حدود 6.25 درصد از مصرف برق استان را به خود اختصاص داده است.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/ 3020
خبرنگار: ژاله گرگانی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.