جعفر توان روز چهارشنبه در نشست با شهرداران و دهیاران شهرستان دیواندره افزود: دهیاران برنامه ریزی کاربردی برای توسعه روستاهای خود داشته باشند.
وی اظهار کرد: دهیاران باید با تعامل و همکاری شوراهای اسلامی برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان در زمینه های اقتصادی و اشتغال زایی، عمرانی و توسعه روستاهای خود تلاش کنند.
وی با اشاره به 133 دهیار فعال در شهرستان، اظهار داشت: دهیار موفق کسی است که نسبت به توانمندی ها و ظرفیت های روستا شناخت کامل داشته باشد و برای رفع مشکلات تلاش کند.
فرماندار شهرستان دیواندره ادامه داد: دهیاران به عنوان پل ارتباطی بین دولت و مردم مشکلات و کمبودهای روستای خود را پیگیری و اعتبارات را به خوبی مدیریت کنند.
وی بر استفاده از نظرات مردم در برنامه های روستا توسط دهیاران تاکید کرد و افزود: دهیاران با مشارکت دادن مردم در برنامه ها می توانند با فراهم نمودن بستر ایجاد اشتغال برای جوانان زمینه توسعه همه جانبه را فراهم کنند.
توان در ادامه به اهمیت توسعه روستایی در دولت اشاره کرد و گفت: خدمات دولت تدبیر و امید در روستاها نشان دهنده اهمیت توسعه روستایی و ایجاد امکانات مورد نیاز برای روستائیان است.
وی خاطرنشان کرد: اولویت برنامه عمرانی روستاها، احداث و تکمیل ایستگاه های پمپاژ تامین آب شرب مردم روستا و بهسازی معابر روستایی است.
فرماندار شهرستان دیواندره در پایان سخنان خود، نسبت به تکمیل طرح های هادی نیمه تمام در روستاهای شهرستان توسط بنیاد مسکن تاکید کرد.
در ادامه این نشست سه نفر به نمایندگی از دهیاران شهرستان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و در پایان از دهیاران برتر شهرستان تجلیل به عمل آمد.
7353/6108
**خبرنگار: منصور محمدی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.