به گزارش ایرنا، تیم کونگ فو کردستان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در رقابت های کاپ آزاد جهانی ترکیه شرکت کرد و در پایان این پیکارها، حسین کرمی، لایق عبداللهی و پدرام چراغی نشان طلا، فواد محمدی، سجاد رضایی، محمد کریمی، هومن خاتونی، حمید ناظمی و ابراهیم خدری مدال نقره و لقمان کیخسروی، فرهاد مرادنژاد، اشکان صیدمحمدی و ساکو سعیدی نشان برنز این مسابقات را کسب کردند.
باقر محمدی سرمربی و حاتم معروفی، ابوطالب راهزانی و سبحان خدامرادی به عنوان مربی تیم کردستان را در رقابت های هنرهای رزمی جهان هدایت کردند و همچنین والی امانی و رئوف قادری نیز به عنوان داور در مسابقات حضور یافتند.
رقابت های هنرهای رزمی جهان روزهای 8 تا 13 تیرماه در شهر آنتالیای ترکیه برگزار شد.
در این مسابقات ورزشکارانی از کشورهای ایران، ترکیه، عراق، آذربایجان، امارات، تونس، الجزایر، ترکمنستان، روسیه، قزاقستان، گرجستان، داغستان، چچن، بلاروس، فلسطین، مالدیو، مالی، مالزی، رومانی، بلغارستان و لتونی حضور داشتند که در اوزان مختلف به مبارزه پرداختند.
حسین کرمی، سجاد رضایی، اشکان صیدمحمدی، حمید ناظمی، ساکو سعیدی، فرهاد مرادنژاد، لقمان کیخسرویی، هومن خاتونی، لایق عبدالهی، پدرام چراغی، محمد کریمی، فواد محمدی، بهمن یوسفی جوان و ابراهیم خدری جوان 14 ورزشکار کردستانی شرکت کننده در این رقابت ها بودند.
3034/6108
** خبرنگار: حسن حسین زاده / ** انتشاردهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.