منوچهر فخری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه تعریض پل قشلاق یکی از پروژه های عمرانی نیمه تمام این شهرداری است که در راستای کاهش و روانسازی ترافیک ورودی سنندج – همدان بسیار تاثیر گذار است.
وی اظهار کرد: در طرح تعریض پل قشلاق یک لاین به عرض 8.5 متر و به طول 450 متر احداث شده که با احتساب لاین قدیم عرض این مسیر به 15 متر افزایش می یابد.
شهردار سنندج با اشاره به آسفالت این پل گفت: با هزار و 250 تُن آسفالت بیش از 6 هزار و 500 متر مربع از محل این پروژه شامل آسفالت 2 لایه محل تعریض پل و یک لایه روکش کل مسیر انجام خواهد شد.
جابجابی تاسیسات زیر زمینی نظیر انشعاب آب و جابجایی تیر چراغ برق که در مسیر اجرای طرح بودند انجام شده و تا پایان هفته جاری عملیات آسفالت این پروژه هم به اتمام خواهد رسید.
وی اعلام کرد : احداث پیاده رو و سنگ فرش آن، نصب تیرهای روشنایی در مسیر اجرای پروژه، رنگ آمیزی جداول احداثی، اجرای خط کشی طولی و اجرای فاز 2 وعملیات درز انبساط از جمله اقدمات دیگر در راستای تکمیل این پروژه عمرانی است.
فخری با بیان اینکه این پروژه هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید، امیدواریم با اجرای این طرح، گره کور ترافیک در این مسیر رفع شود.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.