به گزارش ایرنا مجوز فعالیت این هفته نامه روز دوشنبه از سوی هیات نظارت بر مطبوعات طی نامه ای به مدیر مسئول و صاحب امتیاز آن 'سیدلطیف حسینی نصب' اطلاع داده شده است.
صاحب امتیاز هفته نامه 'روژباش کوردستان' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از اخذ مجوز از سوی هیات نظارت بر مطبوعات، مراحل تکمیل ساختار نشریه و شورای سردبیران و هیات تحریریه به زودی انجام می شود.
سیدلطیف حسینی نسب افزود: این هفته نامه به صورت 2 زبانه منتشر می شود و صاحبانان اندیشه و قلم استان و خارج از استان می توانند مطالب خود را برای انتشار به دفتر هفته نامه ارسال کنند.
وی اضافه کرد: این هفته نامه دارای بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ادبی، هنری و خبری خواهد بود و مطالب با توجه به اهمیت موضوعی و با توجه به ساختار هفته نامه منتشر می شود.
وی ابراز امیدواری کرد نخستین شماره این نشریه به زودی در دکه های مطبوعاتی سطح استان توزیع شود و مطالب مفید را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
سیدلطیف حسینی نسب مدیر خانه مطبوعات کردستان در دوره ششم بوده است و بیش از 14 سال سابقه سرپرستی دفاتر برخی از روزنامه های سراسری را برعهده داشته است.
حسینی نسب در بخش سرویس عکس خبری برخی از خبرگزاری ها و نشریات محلی نیز فعالیت می کند.
هم اکنون 59 عنوان رسانه در کردستان مجوز فعالیت دریافت کرده است و فعالیت می کند که شامل 9هفته نامه و پنج دوهفته نامه، 18ماهنامه و یک 2 ماهنامه، 10فصلنامه و 2 دوفصلنامه، 10پایگاه خبری و یک خبرگزاری است.
از این تعداد سه عنوان فصلنامه به صورت الکترونیکی به کار خود ادامه می دهند و 43 نشریه در طول 3 سال گذشته مجوز فعالیت گرفتند.
هم اکنون نیز 20 درخواست مجوز رسانه و سایت خبری هم در نوبت صدور مجوز هستند و 2 روزنامه نیز از استان درخواست مجوز کرده اند.
3020/ 6108
**خبرنگار: عبداالله رحمانی/**انتشاردهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.