جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در سه ماهه اول امسال 11 درصد در زمینه کشفیات کالاهای قاچاق سلامت محور در استان رشد داشته ایم.

به گزارش ایلنا، جعفر آژنگ امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شد افزود: تمرکز این دستگاه بر مبارزه با باندهای کلان و کالاهای سلامت محور است.

وی فرهنگ سازی در بحث مبارزه با قاچاق کالا را ضروری دانست و گفت: در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی از لحاظ مادی و معنوی  دچار آسیب شده از این رو نیاز به فرهنگ سازی بیشتر برای مردم و آگاهی از مضرات این پدیده می تواند راهگشا باشد.

آژنگ ادامه داد: قاچاق کالا زیان جدی بر تولید و اقتصاد کشور وارد می‌کند و مقابله با این مسئله نیازمند ورود جدی رسانه‌ها و اقشار تاثیر گذار برای فرهنگ‌سازی در این زمینه است.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه مقابله با قاچاق کالا و ارز نیاز به اراده و عزم همگانی دارد، خاطرنشان کرد: باید این اراده جمعی در بخش‌های مختلف وجود داشته باشد و برای نیل به اهداف عزم خود را دو چندان کنیم.

آژنگ تامین امنیت کولبران را مهم توصیف کرد و تاکید کرد: متاسفانه افرای سود جو از اسامی کولبران استفاده می‌کنند و در معابر ممنوعه ورود پیدا می‌کنند که این انتظار را از جامعه رسانه‌ای داریم که در راستای روشنگری در این زمینه گام بردارند.

وی با بیان اینکه قرارگاهی در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است، گفت: در سه ماهه اول امسال 11 درصد در زمینه کشفیات کالاهای قاچاق سلامت محور در استان رشد داشته‌ایم.

جانشین فرمانده انتظامی‌کردستان اظهار داشت: در سه ماه اول امسال در زمینه کشفیات لوازم آرایشی بهداشتی 16 درصد رشد داشته‌ایم و در زمینه باندهای کلان و قاچاقچیان پرونده‌های بالای 100 میلیون تومان 16 درصد افزایش کشفیات داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.