کامل گلباغی روز شنبه در دومین نشست هماهنگی ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان افزود: این تعداد نفر در 392 کانون شهری و 131 کانون روستایی در رشته های مختلف از جمله مهارت اسلامی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، اقتصاد مقاومتی، حرفه آموزش، اردو، کتابخوانی، میزگرد، مناظره، کارگاه آموزشی، تفریحی، بازدید علمی، رایانه، خطاطی، نویسندگی، و مسائل ورزشی و پرورشی شرکت می کنند.
وی تعداد کلاس های پیش بینی شده برای طرح اوقات فراغت تابستان در سال جاری را یک هزار و 46 کلاس عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری دستاوردهای 25 سال کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در مشهد مقدس و تهران از دیگر برنامه های این اداره کل در سال جاری است.
سال گذشته 960 کلاس اوقات فراغت در 480 کانون استان تشکیل شد و بیش از 24 هزار نفر از جوانان و نوجوانان استان جذب این کلاس ها شدند.
هم اکنون523 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان مشغول فعالیت هستند که با احتساب کانون‌های جدید التاسیس تعداد کانون‌های مساجد استان به 643 کانون فرهنگی هنری می‌رسد.
برای اجرای هماهنگ برنامه‌های ساماندهی امور جوانان در استان‌ها و تقسیم کار استانی برنامه ساماندهی، ستاد ساماندهی امور جوانان استان در جلسه بیست و هشتم شورای عالی جوانان در تاریخ ششم اردیبهشت 1386 تصویب شد.
22 دستگاه‌های متولی در حوزه جوانان عضو این ستاد ملی و در استان ها نیز عضو ستاد استانی هستند.
3034/6108
** خبرنگار: حسن حسین زاده/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.