به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته، خرید اجناس و کالاهای ایرانی را یک ضروری دانست و افزود: فعالیت کارخانجات داخلی و اشتغال جوانان به خرید اجناس و کالاهای ایرانی بستگی دارد.
وی ادامه داد: کالاهای استاندارد ایرانی به مراتب از کالاهای خارجی کیفیت و استاندارد مطلوب تری دارند و ارزان تر نیز هستند، بنابراین لازمه حمایت از تولیدات داخلی، خرید کالاهای کارخانجات داخلی است.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: خرید اجناس و کالاهای داخلی علاوه بر اینکه باعث شکوفا شدن اقتصاد می شود، سبب خودکفا شدن کشور و قطع وابستگی به کشورهای خارجی شده و تولید ایرانی رونق خواهد گرفت.
وی گفت: عدم تمایل خانواده های ایرانی به تولیدات داخلی و نخریدن کالاهای ایرانی، باعث از کار افتادن کارخانجات و شرکت های تولیدی کشور و افزایش بیکاری در کشور می شود، بنابراین خرید اجناس و کالاهای تولید داخل یک ضرورت است.
وی از کارخانجات و شرکت های تولیدی داخلی خواست به منظور افزایش فروش کالاها و اجناس خود و قطع وارادات کالاها، کیفیت تولیدات خود را افزایش داده و از تقلب در تولیدات خود خودداری کنند.
ماموستا سجادی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه، دین اسلام را دین برتر و دین اخوت و برادری بیان کرد و افزود: اسلام با تفرقه، اختلاف، قتل، کشتار، تبعیض و نابرابری مخالف است و مسلمانان را به اتحاد و وحدت سفارش می کند.
وی به نقشه های دشمنان علیه اسلام اشاره و اظهار کرد: امروزه دشمنان اسلام، برای اسلام هراسی و ایجاد چهره ای خشن و ترسناک از اسلام، اقدام به ایجاد گروهک های تروریستی و قتل و کشتار در بین کشورهای اسلامی کرده اند.
وی ادامه داد: اقدامات تروریستی و قتل و کشتار در دین مبین اسلام به شدت محکوم است و کسانی که اقدام به این جنایت های ضدبشری می کنند، به دور از اسلام بوده، از انسانیت بویی نبرده اند و در حقیقت مزدوران دشمن و دشمنان انسان ها هستند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/6108
**خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.