محمد رسول شیخی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش بینی جمع آوری زکات برای سال جاری 50 میلیارد ریال بود که با جمع آوری بیش از این مبلغ، شاهد رشد 48 درصدی نسبت به تعهد انجام شده و همچنین رشد 28 درصدی نسبت به سال گذشته بوده ایم.
وی با اشاره به جمع آوری 42 میلیارد ریال زکات فطریه در سال گذشته و کسب رتبه نخست استان، اظهار کرد: با جمع آوری زکات سال جاری نیز استان کردستان برای بار دیگر موفق به کسب رتبه نخست کشوری در این زمینه شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه زکات جمع آوری شده در هر شهر، منطقه و روستا با هماهنگی و نظارت امام جماعت و هیات امنای مساجد در همان محل در میان نیازمندان توزیع شد، گفت: هیچ مبلغی از منطقه ای به منطقه ای دیگر جابجا نشده و در همان محل جمع آوری شده، هزینه شده است
وی عنوان کرد: مردم استان کردستان همواره در انجام کارهای خیر پیش قدم بوده و مشارکت خوبی دارند و این مهم نشان دهنده ایمان و اعتقاد دینی و نیت خیر خواهانه مردم است.
هم اکنون بیش از 45 هزار خانوار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوده و از خدمات و حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.