به گزارش خبرآنلاین از سقز؛ متن کامل بیانه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم " اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم" مردم شریف و نجیب شهر سقز سلام و درود بر شما که با مشارکت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، گامی اساسی در تکمیل زنجیره ی حقوق شهروندی خویش برداشتید. باشد که حضور اینجانبان موجب تحقق توسعه و آبادانی و تجلی خدمت بی منت و صادقانه گردد. بی شک نهاد شورا نماد رشد و توسعه یافتگی هر دیاری است و با مشارکت مردم، شورا و سایر دستگاه ها می توان شهری زیبا داشت.

ما منتخبین دوره ی پنجم ؛ خود را در برابر اعتماد و رأی مردم مسئول میدانیم و با جدیت و پشتکار به حل مسائل شهری خواهیم پرداخت. فلذا از اقشار مختلف ، علما و روحانیون معزز، مسئولین محترم، نخبگان، دانشگاهیان، بازاریان، ورزشکاران، فعالان اجتماعی و همه ی دوست داران کهن شهر سقز انتظار داریم؛ با تمام توان در کنار خادمین و منتخبین دوره ی پنجم شورا باشند تا بتوان با همدلی، گامهای مفیدی در محرومیت زدایی و توسعه ی مناطق شهری برداریم.
رقابت انتخابات تمام شد و اکنون نوبت رفاقت و همدلی برای توسعه شهر است، ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای تک تک کاندیداهای عزیز و هواداران گرامیشان ؛ خواستار نگاهی نو، جدی و دلسوزانه از جانب آنان به مسائل شهری هستیم تا با ارائه راهکارها، همراهی و همفکری با منتخبین مردم، همه با هم بتوانیم توسعه و آبادانی را جایگزین محرومیت ها کنیم.

اینجانبان منتخبین دوره ی پنجم ، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، " عید سعید فطر" جشن رهیافتگان ضیافت الهی را به عموم مردم مسلمان سقز تبریک گفته و از حضور حداکثری مردم عزیز شهرستان سقز در پای صندوق های رأی، از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، کاندیداها و تمامی کسانی که در برگزاری پرشور این انتخابات حضور فعال و موثری داشتند، صمیمانه قدردانی و تشکر می نماییم.

منتخبان دوره ی پنجم شورای شهر سقز: محمد کرمی _ توران خانی _حاج عطا محمدی _سردار دوغی _افشـین عزیزی _ امیر زارع زاده _ کژال شکور

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 687102
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.