به گزارش خبرآنلاین از سقز؛ حسین بیگی افزود: در روزهای گرم تابستان، جمع‌آوری زباله‌ها بر اساس برنامه‌ای منظم در هر شب در تمام سطح شهر شهر انجام می‌شود و همچنین شستشوی مخازن زباله نیز به صورت منظم انجام شده و برای حل مشکل و از بین بردن بوی نامطبوع حاصل از شیرابه‌های مخازن زباله در سطح شهر از مواد ضدعفونی کننده استفاده می شود.

وی از شهروندان و مغازه داران خواست که زباله های خود را در کیسه های پلاستیکی مشگی مخصوص ریخته و از ریختن زباله به صورت فله ای بپرهیزند تا شیرابه ناشی از آن بر روی زمین و معابر جاری نشود و همچنین از ریختن زباله های خود به داخل جوی ها و جداول خودداری نمایند تا در صورت بارش های احتمالی باعث آبگرفتگی معابر سطح شهر نشود خ

وی مبارزه با حیوانات موذی، حشرات و... از دیگر اقدامات حوزه معاونت خدمات شهری برشمرد و گفت: پاکسازی جوی ها و کانال ها در دستور کار قرار گرفته است که با استفاده از تانکرآب و مواد ضد عفونی کننده جوی های زیر سطحی پس از نظافت توسط خودرو ویژه شستشو و جوی ها ضدعفونی و تمیز می شود تا از اشاعه بوی نامطبوع جلوگیری به عمل آید.

حسین بیگی بیان کرد: در حوزه پارک ها و فضای سبز برای رفع هرنوع آفات نباتی، سم پاشی مرحله اول درختان سطح شهر انجام شده و مرحله دوم نیز در دستور کار است و همچنین سرویس های بهداشتی عمومی در اکثر نقاط شهر آماده بهره برداری شهروندان می باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری سقز از فعالیت منظم شهربازی های واقع در پارک ها و ست های ورزشی در سطح شهر خبر داد و گفت: حفظ سلامت روانی و جسمی یکی از شاخص های توسعه انسانی است که در این راستا شهرداری سقز با مشارکت بخش خصوصی نهایت توان خود را بکار گرفته و امید است بتوان در حوزه زیرساختی گام های مناسب تری برداشت.

وی در پایان گفت: شهروندان گرامی در صورت هر گونه مشکلات احتمالی در موارد مرتبط با حوزه خدمات شهری می توانند، با شماره تلفن:08736277001 یا با شماره 08736224414 واحد تنظیف شهرداری تماس حاصل نمایند تا در اولین بازه زمانی اقدامات لازم برای رفع مشکلات احتمالی صورت گیرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 687101
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.