مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در نشست شورای اداری کارکنان که به مناسبت عید فطر برگزار شد؛ گفت: پروژه مهر، برنامه و راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان در طول ایام تابستان 96 است .

به گزارش ایلنا، رشید قربانی در نشست شورای اداری که صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونان، روسا، کارشناسان و همه کارکنان در نمازخانه اداره کل برگزار شد؛ قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان با تبریک عید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان روزه دار، بر تمهید مقدمات و برنامه‌ریزی برای آغاز سال تحصیلی با نشاط در مدارس، تاکید کرد.

قربانی از تفویض آئین بازگشایی مدارس و پروژه مهر در راستای اجرای سیاست های تمرکز زدایی به استان ها خبر داد و گفت: موضوع تفویض اگر به خوبی اجرا شود بسیار موثر و کارآمد خواهد بود .

وی با بیان اینکه تابستان فرصت مناسبی برای  تمهید مقدمات پروژه مهر و بازگشایی مدارس است؛ گفت: اگر اعضای شورای پروژه مهر و همه دست اندرکاران امر وظایف خود را با جدیت دنبال کنند و ساماندهی نیروی انسانی، آماده سازی تجهیزات و فضاهای آموزشی به خوبی انجام گیرد مهر موفقی خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در آموزش و پرورش استان در طول سال گذشته، تامین تجهیزات و ارسال آن به شهرستان ها، بهسازی ناوگان حمل و نقل و خرید 25 دستگاه وسیله نقلیه جدید و خرید سه میلیارد تومان تجهیزات و نوسازی فضاهای ورزشی را از اهم این اقدامات برشمرد.

وی همچنین از طراحی ساز وکار  برای خرید 10 واحد آپارتمان در شهر تهران به منظور ارائه خدمات رفاهی و اسکان فرهنگیان استان خبر داد و اظهار داشت: این کار مهم ظرف یک ماه آینده انجام خواهد شد.

پاسخگویی به مکاتبات، تحرک و چابک سازی نیروی انسانی، تلاش در راستای کسب رضایت مندی مراجعین و ارائه خدمات به ارباب رجوع ، ظهور و بروز موفقیت ها جهت پیشبرد اهداف و برنامه های سیستم، ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده به مسئولان مافوق، ارزش نهادن به جایگاه و منزلت خود و در نهایت حسن نیت نسبت به هم و همدلی از مهم ترین توصیه های مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به کارکنان اداره کل بود. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.