فریدون یاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای ساماندهی و نظارت مطلوب بر سوخت رسانی در سطح استان، بازرسی جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی، مصرف کنندگان عمده و جزء و همچنین انجام بازدیدهای مشترک با همکاری دستگاه های اجرایی از جمله اقداماتی است که به صورت منظم انجام می شود.
وی افزود: بر این اساس و از تعداد 6 هزار مورد بازرسی در سال گذشته، 2 هزار و 800 مورد بازرسی توسط کارشناسان و روسای نواحی 9 گانه از جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی و CNG انجام شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان ادامه داد: انجام 2 هزار و 400 مورد بازدید از مصرف کنندگان عمده و جزء، هزار و 300 مورد بازدید مشترک از مصرف کنندگان عمده با همکاری کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، امور آب و سازمان تعزیرات حکومتی از دیگر موارد نظارتی انجام شده در سال گذشته است.
وی عرضه مطلوب فرآورده های نفتی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و قاچاق فرآورده های نفتی، کاهش مصرف فرآورده های نفتی در استان و تحقق حقوق شهروندی را از جمله مزایای اجرای این گشت ها و بازدیدهای دوره ای عنوان کرد.
هم اکنون در استان کردستان 66 باب جایگاه عرضه فراورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG وجود دارد.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.