به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن باباییان روز دوشنبه در نماز عید فطر افزود: رهبر معظم انقلاب چنین اقداماتی نسبت به مسئولان را ناپسند دانسته اند و قبول ندارند.
وی اضافه کرد: به نمایندگی از مردم این اقدام را محکوم می کنم و این اقدام را نمی پذیریم که این چنین اقدامی نسبت به رئیس جمهور صورت بگیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: تریبون نماز جمعه موظف است مردم را امیدوار کند و مردم را نسبت به اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب مردم امیدوار نگه دارد.
وی با بیان اینکه امام جمعه وظیفه دارد خود و مردم را به تقوا دعوت کند، ادامه داد: امام جمعه باید اهل تقوا باشد و حق ندارد با هوای نفس سخن بگوید و از روی لجاجت از تریبون سوء استفاده کند.
وی با اشاره به موضوع سیاه نمایی و واقع گویی اظهار کرد: سیاه نمایی به این معنا است اگر کاری را انجام دادند، دیگران بخواهند ارزش آن را پایین بیاورند که این سیاه نمایی است و این کار درست نیست.
امام جمعه قروه با بیان اینکه تریبون نماز جمعه سخنگوی مردم است، افزود: واقع گویی بر خلاف سیاه نمایی است و هر آنچه است را بیان می کند.
وی با اشاره به اینکه در قروه و روستاهای اطراف این شهرستان مشکلاتی وجود دارد گفت: روستاهای بهارلو، قلعه و شیخ جعفر با ارسال نامه و مراجعه به دفتر امام جمعه، مشکلات خود را مطرح کرده اند که امید می رود مسئولان رسیدگی کنند.
وی اضافه کرد: ما به کرات از مسئولان خواستیم جلساتی مشترک برگزار کنند تا مشکلات مطرح شود اما هنوز جلسه ای برگزار نشده است.
حجت الاسلام بابائیان ضمن انتقاد از توقف ساخت کتابخانه ابوذر در قروه، خواستار تکمیل آن شد و گفت: بیشتر عملیات ساخت این کتابخانه انجام شده است و تکمیل آن به بیشتر از 6 ماه نیاز ندارد.
7345/6108
**خبرنگار: سارا صالحی /**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.