پرویز کولانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:همان گونه که امام راحل فرمودند میزان رای ملت است و هر حکومت مردمیِ اسلام محوری به پشتوانه ملت است که اقتدار می یابد و در نتیجه اعتمادِعموم مردم، نظامش اعتلا می یابد.
**وحدت و همدلی بیش از پیش در جامعه نیاز است
وی افزود:این درست است که مبنای برگزاری یک انتخابات سالم وجود اختلاف نظر و سلیقه جهت پیشبرد اهداف کشور است اما این مساله تا جایی محترم است که بعد از پایان انتخابات نیز همه گروه های سیاسی گرد هم آیند و با اتحاد، صرفاْ دل در گرو پیشرفت تمام وجهی کشور نهند.
به گفته کولانی در نتیجه این همدلی مسئولان است که اعتماد در جزء به جزء مردم رخنه می کند و ملت همیار دولت برای عمران و آبادانی کشور می شود.
وی با بیان اینکه رای 73 درصدی مردم کردستان به دولت دوازدهم بیانگر رضایت مردم ازعملکرد دولت و اعتماد مردم استان به دولت اعتدال است افزود: اگر به خدمات ارزنده همان دولت که در حساس ترین مقطع زمانی صورت گرفته سیاه نمایی شود این تعارض با خواسته ملت و تیشه زدن به ریشه اعتماد است.
فرماندار قروه با اشاره به اینکه ما خود موافق فضای سیاسی و انتقاد از دولت هستیم،گفت:ما معتقدیم که انتقاد باید سازنده و با پشتوانه تفکر منطقی باشد در غیر این صورت نتیجه تخریب همه داشته های نظام خواهد بود و این آب به آسیاب دشمن ریختن است.
این مسئول اظهار کرد: فراموش نکنیم که هدف غایی انقلاب اسلامی اتحاد جمیع مسلمانان جهان است و هم اکنون بسیاری از کشورها همسو و هم جهت،برنامه های خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران تنظیم می کنند.
کولانی با تاکید به اینکه نخستین منزلگاه اتحاد فرامرزی وضعیت داخل کشوراست که خود می تواند ویترینی جهت اعتماد و اتحاد جامعه مسلمانان باشد گفت: قدر این موقعیت جهانی را باید دانست و تلاش دولت را که منتج به این شده که ایران بیش از هر زمان دیگری و با نشان دادن یک چهره منطقی و صلح جو یک وزنه مهم در معادلات منطقه باشد باید ستود.
وی اضافه کرد: توجه به این نکته بسیار مهم است که این شخصیت وزین در سطح منطقه یک وجهی نبوده بلکه در تمام جهات اقتصادی،سیاسی، دیپلماتیک و قدرت دفاعی بوده است.
فرماندار قروه گفت:اگر قرار باشد هر کس از هر جایگاهی و هر تریبونی مطلبی را نشر دهد که اتحاد و انسجام ملی را به چالش بکشد در حقیقت برخلاف خواست جامعه،حکومت و بیانات رهبر معظم انقلاب عمل کرده است.
به گفته کولانی اگر عده ای فقط سعی در پراکندن حس یاس و نومیدی در مردم باشند تحقق اقتصاد مقاومتی ، توسعه اقتصادی و حل مشکلات مردم مرتفع نخواهد شد.
وی افزود:دولت تدبیر و امید با نصب العین قراردادن کلام رهبر معظم انقلاب صرفاً در سطح ملی،استانی و شهرستانی تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق این موضوع مهم مدنظر قرار داده و با عزمی راسخ در راستای تحقق آن اقدام خواهد نمود.
کولانی در ادامه افزود: در نیمه دوم سال گذشته 10 جلسه کاربردی در خصوص بررسی رفع مشکلات واحدهای تولیدی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان برگزار شد که در سه ماهه اول سال 96 با عنایت به اجرای انتخابات تاکنون 2 جلسه در همین راستا برگزار شده است.
کولانی گفت:همایش علمی اقتصاد مقاومتی با حضور اندیشمندان و صاحب نظران و با دعوت از سرمایه گذاران در آینده نزدیک در شهرستان برگزار می گردد.
7345/ 3020
**خبرنگار: سارا صالحی**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.