به گزارش خبرنگار ایرنا آزاد فتاحی روز شنبه در آیین افطار که به مناسبت ماه مبارک رمضان در هتل هاله برگزار شد افزود: جمعیت هلال احمر بانه در یک اقدام خیرخواهانه 600 بسته مواد غذایی هر کدام به ارزش 500 هراز ریال را به صورت ناشناخته در بین نیازمندان در حاشیه شهر توسط داوطلبان این سازمان توزیع کرد.
وی این اقدام را در راستای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: هر بسته غذایی شامل برنج، ماکارونی، شکر، و سویا بوده که بدون نام و نشان در حاشیه شهر بانه توزیع شده است.
وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر یک سازمان خیرخواهانه و بشر دوستانه است که در همه برنامه های و کارهای عام المنفعه، خیرخواهانه و امدادی حضور پررنگ دارد.
وی ادامه داد: دوطلبان و امدادگران شهرستان بانه در سطح کشور شناخته شده هستند و هر ساله رتبه برتر را در فعالیت های امدادی کشور کسب می کنند که باید قدر این امدادگران را که برای نجات جان دیگر انسان ها جان خود را به خطر می اندازند، بدانیم.
فتاحی یکی از اقدامات هلال احمر بانه را جذب خیران عنوان کرد و گفت: خیرین شهرستان بانه به صورت داوطلبانه در انجام کارهای عام المنفعه و کمک به افراد بی بضاعت اعلام آمادگی کردند و هم اکنون تعداد زیادی از خیرین بانه ای عضو هلال احمر بانه هستند.
وی افزود: داوطلبان بانه در برنامه های فرهنگی، اجتماعی و بشر دوسته حضور دارند و در فصل زمستان در برف و کولاک به صورت داوطلبانه برای کمک به افراد در راه مانده حاضر می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر بانه با بیان اینکه پایگاه گردنه خان همواره جزء پایگاه های نمونه استان است اظهار کرد: دواطلبان در حوادث و بحران ها به صورت شبانه روزی حضور دارند و در هنگام تصادفات به موقع در صحنه تصادفات حاضر می شود و اقدامات امدادی را برای نجات جان افراد آسیب دیده انجام می دهند.
امام جمعه موقت بانه نیز گفت: باید قدر امدادگران را بدان چرا که این افراد برای نجات جان افراد دیگر جان خود را به خطر می اندازند.
ماموستا جمال کریمی افزود: زمانی قدر امنیت را می دانیم که ناامنی در منطقه ایجاد شود تاکنون در شهر بانه ناامنی و بحران های سخت رخ نداده این امنیت ناشی از تلاش شبانه روزی امدادگران، نیرویهای نظامی و انتظامی است.
وی خاطر نشان کرد: نظام ما نظام اسلامی است و همه نعمت ها در سایه دین به ما اعطا شده است و باید قدرشناس نعمت های خدا باشیم.
بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/ 3020
**خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.