رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: کردستان ظرفیت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک قطب صنعتی، معدنی و کشاورزی را دارد.

به گزارش ایلنا، محمد دره‌وزمی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه برای رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری باید از ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را کسب کرد، افزود: همه باید با پرهیز از حاشیه‌سازی و دوری از روزمرگی برای توسعه استان گام بردارند.

وی اظهار داشت: استان کردستان ظرفیت‌های خالی زیادی برای توسعه‌یافتگی دارد باید با تبادل نظر و تلاش، نهایت بهره لازم را از این ظرفیت‌ها به‌نفع استان ببریم.

 دره‌وزمی سرمایه‌های استان و امکانات دولتی برای توسعه استان را کافی ندانست و گفت: باید برای جذب سرمایه‌های خارج از استان و خارج از کشور تلاش کنیم.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب کردستان، بهترین راه توسعه‌یافتگی، اجرای صنایع پیشران است.

 دره‌وزمی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور گسترده و مثال‌زدنی کردستانی‌ها پای صندوق‌های رای و رای 73 درصدی به دولت تدبیر و امید، باید تمامی مدیران و دست‌اندرکاران نهایت تلاش خود را برای پاسخگویی اعتماد مردم به دولت داشته باشند و این تلاش باید در توسعه همه‌جانبه کردستان رُخ‌نمایی کند.

 وی ادامه داد: کم‌کاری، اهمال و کارشکنی برای دسترسی به شرایط و امکانات لازم برای رفاه مردم کردستان، از هیچ کسی پذیرفتنی است چراکه کردستان قبل از هر برنامه‌ای، بیشتر نیاز به همدلی بین تمامی نیروها و دست‌اندرکاران دارد.

دره وزمی بهترین امر به معروف و بهترین خدمت به خون شهدا را رفع موانع پیش روی توسعه و اشتغال ذکر کرد و بیان داشت: در این راستا نیازمند عزم راسخ و جدی تمامی افراد تاثیرگذار و تصمیم‌گیر هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.