به گزارش خبرنگار ایرنا، رشید قربانی روز یکشنبه در نشست شورای پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان در سنندج افزود: سالانه با همکاری بسیج سازندگی، آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس طرحی با عنوان هجرت سه در سطح مدارس اجرا می شود.
وی با تاکید بر اینکه با معرفی عرصه و تمهید مقدمات لازم در فصل تابستان زمینه برای اجرایی شدن این طرح فراهم شود گفت: این طرح در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اجرا می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بر آسیب شناسی اجرای طرح هجرت سه و کاهش عرصه ها تاکید و اظهار کرد: امسال باید با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب، زمینه حضور دانش آموزان و اجرای فعالیت های با کیفیت در مدارس فراهم شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعزام 12 هزار دانش آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و یادمانهای دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور اشاره کرد و گفت: امسال 9 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی غرب و سه هزار نفر نیز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
قربانی با بیان اینکه سهمیه شرکت دانش آموزان در اردوی راهیان نور نسبت به سال گذشته تغییر یافته است، گفت: باید تلاش شود با آسیب شناسی و احصاء مشکلات در طول دوره های گذشته، این برنامه فرهنگی را با جدیت، در فضایی معنوی و به نحو مطلوب اجرا کرد.
275 هزار دانش آموز کردستانی در سه هزار و 700 مدرسه و 14 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.