به گزارش ایرنا کادر فنی فدارسیون پیوند اعضا به منظور حضور در مسابقات جهانی، اردوهای پایانی تیم ملی زنان و مردان خود را در رشته های دوومیدانی، دارت، شنا، تنیس روی میز، اسکواش، بدمینتون و پتانگ برگزار می کند.
امیر شاه ملکی ورزشکار عنوان دار کردستانی در رشته پتانگ، طیب طاهرپور و حسین سهرابی مدال آوران چندین دوره رقابت های جهانی در رشته شنا و محمد رسولی و گلاویژ دارخال نیز در رشته دوومیدانی با دعوت کادر فنی فدراسیون در این مرحله از اردو حضور پیدا می کنند.
اردوی تیم ملی پیوند اعضا بزرگسالان مردان و زنان کشور در رشته های مختلف ورزشی از روز شنبه 29 خرداد تا 2 تیر با حضور 80 ورزشکار در تهران برگزار خواهد شد.
بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا از 4 تا 11 تیر(25 ژوئن تا 2 جولای) به میزبانی شهر مالاگا اسپانیا برگزار می شود.

** برگزاری اردوی مشترک باشگاه نقش جهان سقز با ملی پوشان دختر تکواندو ناشنوای کشور
باشگاه تخصصی تکواندو نقش جهان سقز از روز سه شنبه 23 خرداد با حضور ملی پوشان دختر ناشنوای کشور در تهران اردوی آمادگی و فنی برگزار کرد.
ملی پوشان دختر تکواندوکار ناشنوای کشورمان که خود را برای بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ناشنوایان آماده می کنند به منظور آمادگی بیشتر با باشگاه نقش جهان سقز اردوی مشترک برگزار کردند.
اوین پاداشی، ژاله علیزاده، نگین بابایی، مبینا رمضانی و شکیلا پناهیده تکواندوکاران باشگاه نقش جهان سقز بودند که در این مرحله از اردو حضور یافتند.
باشگاه نقش جهان سقز و اردونشینان ملی پوش ایران برای آشنایی با فضای مسابقات، این اردو را با هوگوی الکترونیکی برگزار کردند.
این اردوی مشترک به درخواست و تلاش مهری شعبانی مربی سقزی تیم ملی تکواندو ناشنوای کشور هماهنگ و برگزار شد و با انجام تمرینات فشرده روز جمعه ٢٦ خرداد به این اردو پایان دادند.
نسیبه شهبازی تکواندوکار مریوانی و مهری شعبانی از شهرستان سقز به عنوان مربی تیم ملی، نمایندگان استان کردستان در رقابت های بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ناشنوایان هستند.
بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ناشنوایان، اواخر تیر سال جاری در سامسون ترکیه برگزار می شود.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.