معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از شرکت 610 دانش آموز کردستان در مسابقات قهرمانی ورزش‍های دانش آموزی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، افشین خوش گوار با اعلام این خبر گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور از 15 تیر تا 15 شهریور ماه در 10 استان کشور برگزار می‌شود که کاروان ورزشی استان کردستان متشکل از 610 دانش آموز، مربی و سرپرست در قالب 58 تیم ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج، ورزش های زورخانه ای، دوو میدانی، کشتی آزاد و فرنگی، ژیمناستیک، وزنه برداری، طناب زنی شنا و بازی های بومی محلی شرکت خواهند داشت.

وی ادامه داد: پس از برگزاری مسابقات استانی، تیم ها و نفرات برتر اردوهای آماده سازی خود را در 4 تا 6 مرحله برگزار کرده اند و یا در حال برگزاری هستند تا نمایندگان استان با آمادگی کیفی مناسب در مسابقات شرکت کنند.

خوش گوار با اشاره به این مطلب که توجه به مسائل تربیتی، فرهنگی و پرورشی نیز از دیگر اهداف حضور دانش آموزان در این مسابقات است گفت: با توجه به نتایج درخشان استان در سال گذشته و قرار گرفتن در جایگاه هشتم کشور، تمام تلاش کمیته های پشتیبانی معطوف به فراهم کردن بهترین شرایط برای حفظ این جایگاه در سال جاری بوده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان کردستان همچنین از میزبانی استان کردستان در مسابقات دوو میدانی دانش آموزان  دختر و پسر خبر داد و گفت: برای سومین سال پیاپی کردستان میزبان یک رویداد ورزشی دانش آموزی است و طی آن1560 دانش آموز دختر و پسر در سه مقطع تحصیلی از 24 تا 10 مردادماه در سنندج با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.