فرماندار بانه با تاکید به برخورد صریح و قاطع با نانوایی‌های سطح شهرستان گفت: اتحادیه خبازان و شبکه بهداشت و درمان بانه طبق قانون با تخلفات برخورد کنند.

به گزارش ایلنا، محمد فلاحی در جلسه شورای آرد و نان شهرستان بانه با بیان اینکه نان قوت غالب مردم است و سلامت این ماده غذایی در سلامت آحاد جامعه بسیار تاثیرگذار است، افزود: کوچک‌ترین تخلف در حوزه آرد و نان از خبازی‌ها و متصدیان نانوایی‌ها قابل قبول نیست.

وی ضمن تاکید نسبت به برخورد صریح و قاطع با نانوایی‌های سطح شهرستان افزود: اتحادیه خبازان و شبکه بهداشت و درمان بانه طبق قانون با تخلفات برخورد کنند.

فلاحی خاطرنشان کرد: نانوایی‌هایی که از جوش شیرین استفاده می‌کنند بایستی به تعزیرات حکومتی معرفی و همچنین نانوایی‌های دیگری که از نمک بالا استفاده می کنند نسبت به کاهش سهمیه آنان اقدام شود.

فرماندار بانه به مصوبه شورای قبلی مبنی بر برخورد با نانوایی‌هایی که از ماشین‌های نان‌پزی غیر استاندارد استفاده می‌کنند نیز اشاره کرد و گفت: برای استاندارد سازی ماشین این نانوایی‌ها یک هفته مهلت داده شود و چنانچه نانوایی در مدت مذکور نسبت به استانداردسازی ماشین مذکور اقدام نکرد نسبت به پلمپ نانوایی مذکور نیز اقدام شود.

وی همچنین نسبت به برخورد قاطع و پلمپ نانوایی‌های فاقد پروانه هم تاکید کرد و گفت: اتحادیه خبازان با هماهنگی اداره اماکن مکلف هستن که نسبت به پلمپ این مراکز اقدام کنند و تا زمانیکه برای درافت مجوز قانونی اقدام نکردند نانوایی متخلف بایستی پلمپ شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.