شکور صلواتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به فرا رسیدن شب های قدر و در راستای رفاه حال روزه داران این اتوبوس ها از ساعت 2:30 بامداد در محل مسجد جامع، مسجد قبا و حسینه مستقر بوده و اقدام به جابجایی شهروندان خواهد کرد.
وی اظهار کرد: 2 دستگاه از این اتوبوس ها در محل مسجد قبا مستقر است و پس از پایان مراسم یک دستگاه از آن در مسیرهای شهرک بهاران و یک دستگاه نیز شهروندان را از محل مسجد قبا به میدان آزادی انتقال خواهد داد.
مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج افزود: سه دستگاه اتوبوس نیز در محل مسجد جامع مستقر است که یک دستگاه اقدام به جابجایی روزه داران در مسیرهای پادگان، بلوار شبلی، مبارک آباد و شهرک سعدی و یک دستگاه در مسیرهای میدان انقلاب، میدان نبوت، ایستگاه عباس آباد، فرجه و شهرک مولوی و یک دستگاه نیز روزه داران را در مسیر شهرک بهاران جابجا خواهد کرد.
به گفته وی سه دستگاه اتوبوس نیز در محل حسینیه مستقر است که یک دستگاه در مسیر مهدیه واقع در بلوار شبلی، یک دستگاه در مسیر شهرک ورمقانی و یک دستگاه نیز ساکنان لشکر را جابجا می کند.
صلواتی ابراز امیدواری کرد، سازمان اتوبوسرانی در این ماه پر فضییلت بتواند با خدمات رسانی شایسته رضایتمندی شهروندان و روزه داران را فراهم آورد.
هم اکنون 100 دستگاه اتوبوس در 23 خط آماده جابجایی شهروندان هستند که از این تعداد 76 دستگاه خصوصی و مابقی نیز متعلق به سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج است.
سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت مرکز استان کردستان است.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.