به گزارش خبرآنلاین از سروآباد، امام جمعه سروآباد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شهر تهران گفت: ترویج فرهنگ و مکتب دینی بایستی با احساس مسئولیت و وظیفه شناسی بیش از پیش در دستور کار کلیه مسئولین بخصوص دستگاه های متولی امر فرهنگ باشد.
ماموستا سجادی با اشاره به اینکه شهر سروآباد از لحاظ آسیبهای اجتماعی یکی از پاکترین شهرهای ایران است بیان کرد باید امامان جمعه و جماعت در خدمت مردم باشند و مردم را به تربیت قرآنی و رفتار حسنه تشویق کنند و تربیت اسلامی را در جامعه گسترش دهند.
علی مفاخری فرماندار سروآباد نیز با محکوم کردن حادثه تروریستی شهر تهران افزود : البتە براساس هیچ یک از معیارهای انسانی و در هیچ دین و آٸینی و با هر انگیزەای،رفتار متوحش و غیر انسانی تروریستی توجیە پذیر نیست و مطمئناً نیت آنان تفرقه در صفوف متحد مردم می باشد که یقیناً به آن دست پیدا نمی کنند.
فرماندار سروآباد وجود مردم مذهبی و با فرهنگ سطح شهرستان را ظرفیت مناسبی برای انجام فعالیت های فرهنگی منطقه دانست و بر لزوم ساماندهی هر چه بیشتر آنان تاکید کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان سروآباد برگزاری مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی را لازم دانست و گفت: نیاز است در هر جلسه یک آسیب اجتماعی را شناسایی کرده در جهت کنترل آن به طور کامل تلاش شود.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 671545
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.