به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله حسینی شاهرودی شامگاه جمعه در آیین ولادت حضرت امام حسن(ع) در بیجار، حضور ایرانیان در پای صندوق های رای را بی نظیر در جهان برشمرد و افزود: این حمایت مردمی میزان اعتبار نظام است و امنیت پایدار را بوجود آورده است و با چند حرکت مذبوحانه هیچ خدشه ای به نظام استوار جمهوری اسلامی ایران وارد نخواهد شد.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر در مجلس و حرم امام راحل خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج الله ) بیش از 100 عملیات تروریستی در سال 95 کشف و خنثی کردند که باورش برای دشمنان سخت است.
به نظر نماینده ولی فقیه در استان کردستان حضور حداکثری مردم در انتخابات، دشمن را از توطئه های تفرقه افکنانه نا امید کرد و مردم ولایت مدار ثابت کردند؛ پای کار هستند.
وی مناظره های انتخاباتی را مفید و آگاهی بخش دانست و آن را فرصتی مناسب برای رفع برخی ابهامات میان مردم بیان کرد تا دولت به اشتباهات خود پی ببرد.
وی وجود رهبر معظم انقلاب را یک شخصیت بی نظیر الهی و مدیری مدبر عنوان کرد و افزود: در دیدار رئیس جمهور روسیه چندین متخصص همراه وی حضور داشتند تا بتوانند فرمایشات معظم له را بهتر درک و تحلیل نمایند.
به گفته آیت الله حسینی شاهرودی مقام معظم رهبری یک گوهر و نعمت الهی است که خداوند متعال به ملت ایران ارزانی فرموده است و با عنایت حق تعالی با صلابت در برابر دشمنان ایستادگی می کند.
نماینده ولی فقیه در کردستان به تشریح نقش حمایت و حضور مردم در طول مبارزات و ایمان امام راحل به مردم پرداخت و ادامه داد: با تمام ایمان و توکل به خداوند در مقابل همه قدرت های ظالم جهانی ایستاده ایم و این مقاومت ناشی از حمایت و حضور مستمر و پشتیبانی مردم است.
آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در سفر به بیجار و تاکید معظم له بر ماندن در اینجا افزود: مسئولین شهرستان باید بدانند که با استفاده از ظرفیت ها و منابع خدادادی در این دیار، می توانند از مهاجرت جلوگیری کنند.
وی تاکید کرد: در امور و مدیریت وظایف محوله، سیاست بازی و رانت بازی باید حذف شود و امنیت اداری و سلامت کاری محور برنامه های مدیران قرار گیرد.
وی اظهار کرد: کریم اهل البیت(ع) بارها با بذل اموال خود و مساعدتی که برای محرومان داشت، توانست راهکار شایسته و خداپسندانه ای پیش روی جامعه مسلمان قرار داد.
به مناسبت ولادت حضرت امام حسن(ع) کریم اهل البیت(ع)، در شهرستان بیجار که در شرق استان کردستان واقع شده است، آیین های زیادی از جشن ولادت، اطعام نیازمندان، سفره های نذری، احسان و توزیع نذورات شیر و شربت میان نمازگزاران و روزه داران در مساجد، پخش بسته های خشکبار و غذای گرم در مناطق حاشیه شهر، چراغانی کردن معابر و میادین، راه اندازی ایستگاه های پخش شربت و شیرینی در وقت افطار برای رهگذران و رانندگان روزه دار موجب شده است حال و هوای خاصی در این شهر بوجود آید.
7350/6108
**خبرنگار: سید باقر سبحانی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
**برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.