مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده استان کردستان گفت: ۴۴ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب شده که در شهریورماه این دوربین‌ها به بهره‌برداری و به ناوگان جاده‌ای اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نعمت‌الله خواجه‌ای امروز در مراسم تودیع خود و معارفه مدیرکل جدید راهداری کردستان با بیان اینکه در طول فعالیت خدمت در این اداره حمل کالا ۲و نیم میلیون تن بوده است افزود: در سال گذشته‌ به جهت ممنوعیت صادرات سنگ آهن 5 میلیون تن جابه جایی کالا کاهش یافته است.

وی گفت: امسال در استان ۴هزار و ۶۰۰ نفر جابجایی مسافر را داشته‌ایم.

مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده استان کردستان با اشاره به اینکه در استان یک هزار و ۲۰۰ کامیون غیرثابت و ۴ هزار و ۵۰۰ کامیون حمل و نقل کالا را انجام می‌دهند اظهار داشت: سن ناوگان باری از میانگین کشوری پایین تر است و ۲۸۰ دستگاه اتوبوس و یک هزار و ۶۸۰ مینی‌بوس در ناوگان حمل و نقل کردستان فعالیت دارد که که از میانگین سنی بالایی برخوردارند و نیاز است سازو کار جدی در این زمینه صورت گیرد.

خواجه ای عنوان کرد: در بحث راهداری ۷ هزار و ۶۰۰ کیلومتر جاده داریم و استان کردستان از لحاظ بزرگراه‌ها رتبه ۲۷ را در کشور دارد که و امید است با اتخاذ تدابیر ویژه تنزلی در رتبه را داشته باشیم.

وی ماشین آلات راهداری کردستان را بسیار فرسوده دانست و ابراز داشت: 300  دستگاه ماشین آلات راهداری با عمری بیش از 25 سال که کارکرد نامطلوبی دارند وجود دارد که نیاز به نوسازی و تعویض دارند و باید برای بهبود و تازه‌سازی آن اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده کردستان با اشاره به اینکه در بحث itc در جاده‌های استان ۱۹ دوربین شناسایی و ۴۴ شناسه‌گر وجود دارد که در طول ۲۴ ساعت، ۲۵۰ هزار تردد را در جاده‌های استان ثبت می‌کنند افزود: ۴۴ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب شده و در شهریورماه این دوربین‌ها به بهره‌برداری می‌رسد و به ناوگان جاده‌ای اضافه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.