مهدی نامدار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پروژه مهر، در آستانه بازگشایی مدارس و توفیق هرچه بیشتر در امر تعلیم و تربیت، می تواند نقش موثری داشته باشد،از مسئولان استان خواست در سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال در بازگشایی هرچه بهتر مدارس تمام تلاش خود را به کار بگیرند.
وی افزود: شورای پروژه مهر 96 استان با پنج کارگروه سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی، تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی مشغول به فعالیت است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان حسن اجرای فعالیت های مربوط به سازماندهی، آماده سازی مدارس دولتی و غیردولتی برای سال تحصیلی جدید، انجام فعالیت های فرهنگ سازی جهت آمادگی های لازم برای بازگشایی مطلوب مدارس، تأیید صلاحیت افراد و نظارت مستقیم بر روند کلّی اجرای پروژه مهر را از وظایف این کار گروه ها عنوان کرد.
نامدار اظهار کرد: طبق روال هر ساله گروه ارزیاب در سطح اداره کل آموزش و پرورش استان و مناطق تابعه تشکیل و در روز جشن غنچه ها (نوآموزان پیش دبستانی)، شکوفه ها (پایه اول دبستان) و اول مهر در ادارات و مدارس حضور یافته و براساس فرم های مخصوص، نتایج ارزیابی را تعیین و ادارات تابعه برتر مشخص و معرفی می شوند.
وی بیان کرد: در راستای تحقق بخشیدن به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال، اداراتی که موفق شوند با حداقل هزینه ها، بهترین پویایی و شادابی را در سطح مدارس ایجاد کرده و همچنین با استفاده از تکنولوژی مصرف کاغذ را تا سطح قابل توجهی کاهش دهند از امتیاز ویژه ای برخوردار خواهند شد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان، هدف از اجرای برنامه پروژه مهر را برنامه محور شدن همه فعالیت ها و برنامه ریزی به منظور فراهم کردن زمینه های مناسب و تمهیدساز و کارهای لازم جهت بازگشایی هرچه با شکوهتر مدارس به نحوی که دانش آموزان برای ورود به مدرسه لحظه شماری کنند، عنوان کرد.
برنامه پروژه مهر هر ساله به منظور تمهید مقدمات بازگشایی مدارس، ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، ثبت نام دانش آموزان در قالب پنج کارگروه زیر نظر شورای پروژه مهر در سطح استان، شهرستان و مدارس از خرداد ماه فعالیت خود را آغاز می کند.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.