مدیرکل آموزش و پرورش کردستان روز شنبه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن زمان اجرای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان در سال 96، نوبت گیری توسط مدیران مدارس از امروز 13 خرداد آغاز شده است.
رشید قربانی با بیان اینکه فعالیت پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از 21 خرداد سال جاری شروع می شود، گفت: هزینه اجرای سنجش 200 هزار ریال است که توسط دستگاه کارت خوان وصول خواهد شد.
وی با بیان اینکه والدین نوآموزان برای ثبت نام فرزندان خود به مدرسه مراجعه کرده و برگه نوبت دهی دریافت می کنند افزود: در برگه نوبت دهی تاریخ و ساعت مراجعه به پایگاه سنجش، مدارک مورد نیاز و آدرس پایگاه های سنجش قید شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه نشانی پایگاه های سنجش در شهرستان ها، آموزشگاه های استثنایی است گفت: پایگاه سنجش در آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج، مرکز مشکلات ویژه یادگیری راه نو واقع در خیابان صفری، پایگاه های سنجش در آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج 2 پایگاه شامل مدرسه حیرت سجادی واقع در خیابان شهید نمکی و مدرسه آموزگار واقع در خیابان پاسداران است.
به گفته وی نوآموزانی که سال گذشته به پایگاه سنجش پیش دبستانی مراجعه کرده و مورد ارزیابی قرار گرفته اند نیازی به نوبت گیری و مراجعه به پایگاه سنجش ندارند.
هم اکنون 275 هزار دانش آموز کردستانی در سه هزار و 700 مدرسه و 14 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.