طالب محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جشنواره به منظور ایجاد رویکردهای جدید آموزشی و استفاده از فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات نوین و زمینه ‌سازی برای مشارکت فعال همکاران آموزشی، اداری، دانشجو معلمان و نیز دانش آموزان در تولید رسانه‌های یاددهی و یادگیری درفرایند آموزش، برگزار می شود.
وی افزود: این جشنواره در 2 مرحله استانی و کشوری برگزار می شود و برگزیدگان پس از داوری و انتخاب در مرحله استانی به مرحله کشوری راه می یابند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: گروه های شرکت کننده در این جشنواره شامل، دانش‌آموزان پایه ششم دوره ابتدایی، دانش‌آموزان دوره‌ متوسطه اول و دوم، هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و تمامی کارکنان آموزشی و اداری شاغل در ادارات و مدارس عادی و استثنایی و دانشجو معلمان هستند.
وی اظهار کرد: دانش‌آموزان و معلمان و دانشجو معلمان می‌توانند محصول یا محصولات خود را بصورت کار اشتراکی(دانش‌آموز، معلم، دانشجو و مدرس) ارائه دهند و حداکثر اعضای گروه چهار نفر است.
محمدی افزود: دستورالعمل جشنواره 17 اردیبهشت ماه 96 به شهرستان ها و مناطق ابلاغ شده و شرکت کنندگان در جشنواره، باید شخصا در سایت رشد به آدرس www.roshd.ir ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.
هم اکنون 275 هزار دانش آموز کردستانی در سه هزار و 700 مدرسه و 14 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.
7348/6108
**خبرنگاران: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.