به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در دیدار با ائمه جمعه و جماعات استان کردستان افزود: سکولارها و یهود با پول مسلمانان و به دست مسلمانان مقابله با این دین را کارگردانی می کنند.
وی اظهار کرد: روحانیون وظیفه دارند با کسب علم و ارتقای علمی و معرفتی خود زمینه برای شناخت و مقابله با افکار انحرافی و تفکرات غربی را فراهم آورند.
وی ادامه داد: حضور روحانیون در مبارزه با افکار انحرافی و شبهات باید مستمر و فراگیر باشد تا بتوانند توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
آیت الله حسینی شاهرودی گفت: حضور گسترده مردم در همه صحنه ها اهمیت دارد زیرا امنیت کشور به‌ دست خود مردم است و روحانیون و مردم در ایجاد امنیت پایدار در کشور نقش مهمی دارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ماه رمضان ماه مغفرت است و در این ماه همه حرکات و رفتارهای شخص روزه دار عبادت و بندگی خداوند محسوب می شود.
به گفته وی استجابت دعا یکی از برکات ویژه ماه رمضان است زیرا همه اعمال فرد روزه دار برای رسیدن به تقوی است.
نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: تقوا معیار انسان برای رسیدن به خداوند است و ماه رمضان زمینه رسیدن به تقوی و قرب الهی را برای انسان فراهم می آورد.
وی گفت: روحانیون باید با الگو گرفتن از اخلاق حسنه رسول اکرم(ص) و رعایت تقوای الهی، برای عموم مردم جامعه الگو و نمونه باشند.
وی اظهار کرد: پیروی از تفکر سکولاریسم انسان را به تباهی می کشاند و سبب سقوط معنوی انسان و رسیدن به پوچی می شود.
وی با بیان اینکه کسانیکه معتقد به آخرت هستند در این دنیا آرامش دارند، ادامه داد: دین اسلام دینی برتر و جدا از منفعت ها و لذات زودگذر غربی است که پیروی از آن سبب عاقبت به خیری اخروی و آرامش دنیوی می شود.
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه ثمرات انقلاب اسلامی را می توان هم از بعد داخلی و هم از ابعاد جهانی بررسی کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران ارزش های ناب اسلام را در همه ابعاد زنده کرد و نقش متقابل روحانیت و مردم در به ثمر رسیدن انقلاب نقشی انکار ناپذیر است.
6108/1904
**خبرنگار: امید بهمنی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.