حجت الاسلام و المسلمین حسن ورمقانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی این شهرستان اقدام به برگزاری محفل جزخوانی قرآن کریم در مساجد جامع شهرهای سروآباد و هورامان کرده است.
وی ادامه داد: محفل انس با قرآن کریم به منظور ترویج و گسترش فرهنگ و مبانی قرآن کریم در جامعه در حال برگزاری است که در این برنامه از هشت قاری برجسته قرآنی استفاده شده و همچنین از مفسران قرآنی نیز بهره مند خواهیم بود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد اضافه کرد: محفل انس با قرآن کریم در طول ایام ماه مبارک رمضان بعد از اقامه نماز عصر آغاز می شود و هر روز یک جزء از کلام الله قرآن مجید ختم می شود.
وی افزود: باتوجه به فرهنگ و دیانت مردم شهرستان سروآباد حضور اقشار مختلف مردم در این محفل زیبای قرآنی بسیار پرشور است که امیدواریم این برنامه را در سال های آینده به صورت یک سنت حسنه برگزار کنیم.
به گزارش ایرنا، شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/6108
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.