حبیب اله مهکما جمعه شب که همراه کاروان مشهور به سفیران نور در آیین تلاوت جزء به جزء حسینیه بیجار حضور یافته بود به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کاروان از سوی سازمان اوقاف و امورخیریه به کردستان اعزام شده است که شامل حافظ کل قرآن، قاری مشهور و گروه تلاوت قرآنی است و امروز میهمان مردم اهل قرآن شهرستان بیجار هستند.
وی به استقبال بسیار خوب مردم شهر بیجار از کاروان اشاره کرد و افزود: نمونه این حضور را در سطح کلان شهرها مشاهده کرده است اما در یک شهر کوچک مانند بیجار این حضور گرم و پر شعور با معنویت، جای بسیار تحسین و تقدیر دارد.
مهکما تاکید کرد: جوانان و نوجوانان و دیگر اهالی قرآن تلاش کنند روزانه حداقل 10 آیه تلاوت نمایند و بعد از مدتی متوجه آثار معنوی و معرفتی این کلام مجعزه الهی خواهند شد.
وی از فعالیت خود و دوستداران قرآن کریم در این کاروان از سال 1346 خبرداد و اظهار کرد: با همکاری سازمان اوقاف و امورخیریه استان تهران در اغلب آیین های قرآنی و اسلامی کشور حضوری فعال دارد و موفقیت های خوبی به دست آورده است.
این پیشکسوت قرآن کریم تاکید کرد: برای کاروان (سفیران نور) سعادتی بس بزرگ و افتخاری بلند مرتبه است که درجمع بسیار گرم و قرآن دوستان دیار گروس، مهد ولایت و امامت حضور یافته است.
وی اضافه کرد: سید مصطفی حسینی و علی خشنود از قاریان قرآنی و مجید باقری نیز حافظ کل قرآن کریم در برنامه عصر امروز اقدام به تلاوت قرآن عزیز خواهند کرد.
او تاکید کرد: متولیان این برنامه ها و محافل تلاش کنند این نوع محافل را حداقل به صورت ماهیانه برگزار کنند تا همه از ثمرات معنوی و سازنده قرآن کریم در جامعه بهره مند شوند.
محفل های قرآنی بیجار در سه مسجد در حال برگزاری است و مورد استقبال بسیار خوب و گسترده مردم قرار گرفته است.
7350/1904
خبرنگار: سید باقر سبحانی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
• برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
•@IRNASANANDAJ
•https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.