به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالمحمد زاهدی شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از جوانان برگزیده کردستان در سالن همایش های مرکز سنجش مهارت فنی و حرفه ای سنندج افزود: جوانان، در برابر آسیب های اجتماعی نقش مهمتری نسبت به سایر اقشار جامعه دارند.
وی با بیان اینکه اگر در حوزه های مختلف توانمند نباشیم از جهان عقب می مانیم ادامه داد: هر چه برگزیدگان در جامعه بیشتر باشند، جامعه توسعه یافته تری خواهیم داشت.
به گفته زاهدی، پویایی و تحرک هر جامعه ای را باید در میان قشر جوان آن جستجو کرد؛ چراکه عمده این تحرکات ناشی از پویایی نسل جوان است.
استاندار کردستان با بیان اینکه جوانان به لحاظ روانی اهل ریسک هستند افزود: در کنار پتانسیل بالای جوانان برای پیشرفت، باید به آسیب پذیر بودن آنان نیز توجه کنیم؛ زیرا این قشر که موتور محرکه جامعه هستند، بیشتر در معرض آسیب قرار دارند.
زاهدی گفت: باید استعدادهای شگرفی را که در بین جوانان وجود دارد شناسایی و این استعدادها را به جوانان دیگر نقاط مختلف کشور، تعمیم دهیم.
وی دوره جوانی را دارای شرایطی خاص دانست و افزود: این شرایط خاص باعث می شود نوآوری ها و خلاقیت های فراوانی در جامعه شکل گیرد.
زاهدی، با بیان اینکه تغییر در جامعه بدون تلاش خود اجتماع و جوانان میسر نیست اضافه کرد: جوانان با توجه به نگاهی که به دنیا دارند می توانند بهترین مسیر را انتخاب و راهبری همسالان و اجتماع را عهده دار شوند.
در پایان این همایش از 14 جوان برگزیده استان در بخش های مختلف عملی، ورزشی و هنری و دستگاه های حامی جوانان، با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.
در حاشیه این آیین، از پوستر و تندیس 'لاوی کورد' و کتاب ورزشی 'اصول جودو' با حضور استاندار کردستان و مسئولان استان رونمایی شد.
اجرای مدیحه سرایی گروه دف نوازی، از دیگر بخش های این همایش بود.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.