همین محمدی بهرام روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اراضی ملی رفع تصرف شده در داخل شهر بانه در اطراف میدان شورا و محله صالح آباد انجام شده است
وی اظهار کرد: برای رفع تصرف اراضی ملی احکام به صورت دوره ای صادر می شود و با همکاری دستگاه های قضایی، پشتیبانی فرمانداری و تلاش همکاران در حوزه حقوقی برای حفظ اراضی ملی در حریم شهر بانه و شهرهای اقماری تلاش های زیادی انجام شده است.
محمدی بهرام ادامه داد: وجود این اراضی در دست دولت برای طرح های عمومی خدماتی، بهداشتی، گردشگری، روزشی، اداری و فرهنگی مثمر ثمر است.
وی از شهروندان درخواست کرد: هنگام خرید زمین و مسکن به دلیل اینکه در دام افراد سودجو قرار نگیرند از اداره راه و شهرسازی استعلام بگیرند.
وی گفت: طبق دستور العمل ویژه ساخت و سازهای که قبل از سال 83 به صورت کاربری مسکونی در اراضی ملی انجام شده با شرایط ویژه به افراد واگذار می شود تاکنون شرایط واگذاری و تعیین قیمت به ما اعلام نشده است.
محمدی بهرام افزود: افراد باید از هم اکنون مقدمات تشکیل پرونده را انجام دهند چراکه هرچه استقبال افراد بیشتر شود ما بیشتر در خدمت شهروندان خواهیم بود.
محمدی بهرام به اجرای پروژه های راه سازی در شهرستان بانه اشاره کرد و گفت: جاده های بین شهری شهرستان بانه آسفالت است و اما جاده بین شهری 'بانه- مریوان' گردنه قرج دابان آسفالت نشده که نیازمند تامین اعتبار است.
وی افزود: جاده بانه- مریوان به طول چهار کیلومتر همچنان خاکی است که در صورت تامین اعتبار این جاده هم آسفالت می شود.
رئیس راه و شهرسازی بانه با اشاره به پروژه های راه سازی در روستاها اظهار کرد: مسیر روستاهای مجسه، بنه خوی، کانی بند، کوخه مامو،گردنه ابولحسن به طرف روستای آلوت و چومان هم اکنون با واگذاری به پیمانکار در حال اجرا است در صورتی که اعتبارات تامین شود این جاده ها در سال جاری به مرحله آسفالت می رسد.
وی اضافه کرد: اجرای پروژه ها نیازمند تامین و تخصیص منابع مالی است در صورتی که منابع مالی تامین شود پروژه ها به بهره برداری می رسند.
بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/ 3020
**خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.