کوهسار قاضی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان سروآباد همچون سال های گذشته اقدام به اجرای چهار طرح ویژه برای کمک به نیازمندان و فقرای جامعه کرده است.
وی ادامه داد: این طرح ها که در راستای استمرار سنت های حسنه اسلامی است و شامل طرح اطعام نیازمندان، طرح اکرام ایتام، طرح مفتاح الجنه و طرح رحمت ( آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ) می شود.
مدیر کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان سروآباد با بیان اینکه اجرای این طرح ها با همکاری و مشارکت خیرین و توانمندان جامعه انجام می شود، اضافه کرد: در طرح اطعام نیازمندان غذای گرم در اماکن مذهبی، فرهنگی و در منازل توزیع شده و سبد غذایی ( جیره خشک) در بین نیازمندان تقسیم می شود.
وی افزود: هزینه مشارکت در طرح اطعام نیازمندان، سرانه هر نفر 120 هزار ریال تعیین شده است که خیران و توانمندان می توانند به حساب نیازمندان و فقرا نزد بانک ملی واریز کنند.
وی گفت: در طرح اکرام ایتام، خیرین و توانمندان می توانند هزینه های معیشتی ایتام را برای مدت یکسال و بیشتر تعهد کنند که سرانه هر نفر از ایتام 300 هزار ریال تعیین شده است.
قاضی زاده به طرح مفتاح الجنه اشاره کرد و افزود: در این طرح خیرین، توانمندان، نیکوکاران و افراد حقیقی و حقوقی از خانواده های نیازمند سرکشی و دلجویی کرده که سرانه هر خانوار یک میلیون و 200 هزار ریال تعیین شده است.
او به طرح رحمت اشاره کرد و گفت: در این طرح زندانیان جرائم غیر عمد با همت خیرین و توانمندان و با همکاری ستاد دیه در این ماه مبارک به آغوش گرم خانواده های خود باز می گردند.
به گفته وی، از جمعیت 50 هزار نفری شهرستان سروآباد بیش از سه هزار و 500 خانوار در قالب هشت هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) هستند.
شهرستان سروآباد در فاصله 90 کلیومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354/6108
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.