صدیقه عبداللهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام تمامی نو آموزان پیش دبستانی از هشتم خرداد تا 15 مهر ماه و فقط از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان(سناد) انجام می شود و ستاد نظارت بر ثبت نام، موظف است بر ثبت نام الکترونیکی نو آموزان مدارس و مراکز غیر دولتی و کلاسهای چند پایه نظارت کند.
وی تشکیل ستاد نظارت بر ثبت نام ‌در سطح شهرستان، منطقه و ناحیه را ضروری دانست و گفت: تمامی مدیران و عوامل اجرایی مدارس، مجتمع های آموزشی و پرورشی و راهبران آموزشی و تربیتی نیز باید در این راستا توجیه شوند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه معرفی دانش آموزان پایه اول به پایگاه های سنجش توسط مدیران مدارس الزامی بوده و ثبت نام نهایی دانش آموزان بدون سنجش ممنوع است گفت: ثبت نام دانش آموزان باید مطابق با آیین نامه اجرایی مدارس و آیین نامه های آموزشی مربوط به دوره ابتدایی انجام شود.
به گفته وی دانش آموزان پایه های دوم تا ششم ابتدایی در هر مدرسه ای که تحصیل می کنند بدون حضور آنان و اولیا در فرصت مقرر در مدرسه ثبت نام خواهند شد.
عبداللهی تاکید کرد: ثبت نام دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سناد انجام شود و در مهلت مقرر اولیا از ثبت نام فرزندانشان در مدارس اطمینان حاصل کنند.
هم اکنون275 هزار دانش آموز کردستانی در سه هزار و 700 مدرسه و 14 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.