شکور صلواتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نرخ جدید کرایه ناوگان اتوبوس رانی نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته و در راستای رفاه حال شهروندان نرخ همه مسیرها رند و نزدیک به هم شده است افزود: از این هفته نرخ همه مسیرها بر اساس نرخ جدید اعمال می شود.
وی اظهار کرد: کرایه ناوگان اتوبوس رانی 2 نرخی است یعنی شهروندان می توانند کرایه خود را هم بصورت نقدی وهم از طریق کارت بلیط پرداخت کنند.
مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج با بیان اینکه نرخ کرایه نقدی نسبت به پرداخت با کارت بلیط تفاوت زیادی دارد گفت: شهروندان در راستای تسریع در پرداخت کرایه و همچنین کاهش مراودات پولی از کارت بلیط برای پرداخت کرایه خود استفاد کنند.
وی اعلام کرد: کمترین نرخ جدید کرایه ناوگان اتوبوس رانی در سال جاری در صورت پرداخت بصورت نقدی پنج هزار ریال و بیشترین نرخ کرایه نیز 6هزار ریال است.
صلواتی افزود: کمترین نرخ کرایه ناوگان اتوبویس رانی در صورت پرداخت بصورت کارت بلیط سه هزار و 700 ریال و بیشترین نرخ کرایه بلیط نیز مربوط به خط دوشان با قیمت پنج هزار ریال است.
وی اظهار کرد: بازرسان این سازمان بر روند فعالیت ناوگان اتوبوس رانی نظارت کامل دارند و شهروندانی نیزکه انتقاد و یا پیشنهادی در جهت بهبود خدمات رسانی ناوگان اتوبوس رانی دارند می توانند با شماره پیامک 3000802008020 ما را یاری کنند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.