رئیس اداره کتابخانه های عمومی مریوان روز شنبه در این ارتباط در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محمدتوانا حسینی در اقدامی پسندیده هزینه مراسم عروسی خود را به خانواده‌های یتیم 'موسسه خیریه ئاسوی ژیان مریوان' هدیه و جشن ازدواج خود را در کتابخانه روستای سردوش در نهایت سادگی برگزار کردند.
عدنان یعقوبی افزود: مراسم عروسی این کتابدار در فضایی معنوی و با حضور نزدیکان و همچنین اعضای فعال کتابخانه عمومی روستای سردوش و به دور از هرگونه تکلف برگزار شد.
وی ادامه داد: این اقدام شایسته و تحسین برانگیز نشان دهنده توجه ویژه این زوج جوان به مبحث کتاب است و امید می رود بازخورد این اقدام جالب موجب توجه به موضوع کتاب و کتابخوانی شود.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی مریوان در ادامه با بیان اینکه توجه به کتاب و کتابخوانی نیاز جامعه امروزی است عنوان کرد: کتابدار روستای سردوش با درک این مسئله اقدام به برگزاری مراسم عروسی در کتابخانه مشارکتی روستای متبوع کرد که در نوع خود کم نظیر است.
وی افزود: کتابخانه عمومی مشارکتی این روستا از فعال ترین کتابخانه‌های مشارکتی در استان کردستان است و این امر بیش از پیش ناشی از فعالیت‌ها و احساس مسئولیت کتابدار روستا بوده است.
کتابخانه عمومی روستای سردوش مریوان از ابتدای سال گذشته مجوز فعالیت دریافت کرده و هم اکنون دارای 400 عضو فعال است.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.