به گزارش ایرنا محمود الله مرادی روز شنبه در جمع رسانه های خبری استان در سنندج ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جرای دستوارت دین مبین اسلام و عمل به دستورات قرآن را رسالت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان عنوان کرد و افزود: در همین راستا این ستاد موظف است برای پیشگیری از مشکلات احتمالی در ماه مبارک تذکرات لسانی و مهربانانه به افراد و نهادهای مختلف ارائه دهد.
وی افزود: تعداد اندکی از افراد جامعه به دلیل ناآگاهی حرمت شکنی و اقدام به روزه خواری می کنند با تذکر لسانی و با لحن مهربانانه و افرادی هم که شئونات این ماه مبارک را رعایت نمی کنند با آنها قانونا برخورد می شود.
مرادی اظهار کرد: استفاد ه از ابزار تذکر لسانی منجر به اجرایی شدن دستورات الهی مانند امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می شود.
وی وظایف ادارات ذیربط در زمینه حفظ شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان خطیر ارزیابی کرد و گفت: ادارات و نهادهای متولی باید بسترهای مناسب برای مسافران و افرادی که توانایی روزه گرفتن را به دلیل شرایط مختلف مانند بیماری و غیره ندارند فراهم کنند.
الله مرادی با اشاره به اینکه ستاد برنامه های فرهنگی متعددی در این ماه مبارک تهیه کرده است، برگزاری کلاس های آموزش امر به معروف و نهی از منکر در تمام ادارات و برپایی محافل انس با قرآن در شهرستان های استان از جمله برنامه های این ستاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
7352/ 3020
**خبرنگار: شیوا اردلان منش**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.