محمد رسول شیخی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبارات سال گذشته این نهاد یک هزار و 520 میلیارد ریال بود که میزان اعتبار امسال نشان می دهد با رشد چشمگیری در این راستا روبرو شده ایم.
وی اظهار کرد: این رشد اعتبار در سال جاری در بخش های اشتغال، مسکن و درمان بیشتر از سایر بخش ها دیده شده است و با برنامه ریزی مناسب در راستای تحقق این میزان اعتبار تلاش خواهد شد.
به گفته وی سال گذشته شاهد تحقق بیش از 102 درصد اعتبارات این نهاد در استان بودیم.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در ادامه توانمند سازی مددجویان تحت حمایت را یکی از سیاست ها و فعالیت های اصلی این نهاد عنوان کرد و گفت: در سال جاری نیز با توجه به اهمیت موضوع و تاکید رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بر اشتغال و تولید جامعه، بیش از پیش مورد توجه قرار دارد و در این زمینه تلاش می شود.
وی ادامه داد: مهمترین بحث توانمند سازی مددجویان به موضوع اشتغال باز می گردد و اولویت ما نیز در سال جاری توجه به این حوزه است و در این راستا با تمام توان تلاش می شود.
به گفته وی ایجاد مشاغل خرد و زود بازده برای مددجویان تحت حمایت این نهاد یکی از راه های افزایش تولید و اشتغال در جامعه است.
هم اکنون 45 هزار خانوار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوده و از خدمات و حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.