ناصح محمدخانی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به توسعه برنامه های فرهنگی در راستای فرهنگ کتابخوانی افزود: با توجه به اهمیت کتاب و کتاب خوانی و نقش موثر آن در توسعه فرهنگی شهر و همچنین پشتیبانی همه جانبه شهرداری و شورای اسلامی از این امر مهم، احداث کتابخانه پارک ملت در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
وی اظهار کرد: شهرداری دیواندره در راستای توسعه برنامه های فرهنگی اعتبارات مناسبی را در نظر گرفته است تا شهروندان و بویژه جوانان بتوانند اوقات فراغت خود را با مطالعه در این پارک سپری کنند.
شهردار دیواندره با تاکید بر مشارکت شهروندان در فعالیت های فرهنگی افزود: اهدای کتاب می تواند تاثیر بسزایی در تقویت و ارتقای فرهنگ کتابخوانی داشته باشد و امید است که شهروندان کتاب‌های مازاد بر نیاز در کتابخانه‌های شخصی خود که اکثراً بلا استفاده می‌باشد را به کتابخانه پارک ملت اهدا کنند تا مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه بزودی المان کتاب درپارک ملت دیواندره نصب می شود ، اظهار کرد: با توجه به نصب سه المان در سه نقطه از شهر دیواندره، المان کتاب در راستای توسعه و اعتلای فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در 'پارک ملت' نصب خواهد شد.
7353/6108
**خبرنگار: منصور محمدی/** امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.