تیم تنیس روی میز ایران با کسب دو نشان طلا و نقره با سرمربیگری جمیل لطف اله نسبی مربی کردستانی بر بام بازی‌های کشورهای اسلامی باکو ایستاد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی تنیس روی میز ایران در بخش مردان و زنان در بازی‌های کشورهای اسلامی باکو حضور یافت.

نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، افشین نوروزی و امین احمدیان در بخش آقایان و نداشهسواری، مهشید اشتری، مریم صامت و صبا صفری ورزشکاران بخش زنان ترکیب تیم ایران در این رقابت ها هستند.

در پایان رقابت های بخش انفرادی، نوشاد عالمیان نشان طلا را برگردن آویخت و برسکوی نخست ایستاد و نیما عالمیان نیز در جایگاه دوم قرار گرفت.

در بخش تیمی، تیم ملی ایران سکوی اول را فتح کرد و جایگاه نخست را از آن خود کرد، کشورهای ترکیه و آذربایجان نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

جمیل لطف اله نسبی مربی بادانش کردستانی و مدرس بین المللی، تحت عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کاروان کشورمان را در بخش آقایان هدایت و به این افتخار ستودنی دست پیدا کرد.

این مربی سنندجی نیز از سال 94 سرمربیگری تیم ملی ایران را عهدار است و در المپیک 2016 ریو تیم کشورمان را همراهی کرد.

تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در بخش زنان نیز عنوان اول را بدست آورد، آذربایجان دوم شد و تیم ترکیه بر سکوی سوم قرار گرفت.

مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ در تنیس روی میز از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز شد و شامگاه روز یکم خرداد ماه با افتخار آفرینی ورزشکاران ایرانی پایان یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.