به گزارش خبرنگار ایرنا، روز سه شنبه جشن بزرگ پیروزی به مناسبت پیروزی دوباره دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهموری و تداوم دولت تدبیر و امید با حضور اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی تختی بانه برگزار شد.
در این آیین شهردار بانه گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای با دیگر نشان دادند که ملتی متمدن هستند و باور به تداوم دولت تدبیر و امید دارند.
بابک رستم پور افزود: کردستان در هشت سال جنگ تحمیلی در خط مقدم جنگ قرار داشت و شهر بانه به واسطه مرزی بودن صدها بار مورد حمله های وحشیانه هواپیماهای رژیم بعثی عراق قرار گرفت و بیش از یک هزار نفر شهید شدند.
وی اضافه کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در کردستان صدای مردمی است که در سخت ترین شرایط اقتصادی به تداوم دولت تدبیر و امید رای آری دادند.
رستم پور و با اشاره به مشکلات مردم در چهار سال گذشته گفت: مردم به مشکلات کشور آگاه هستند اما معتقدند که برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور نیاز به زمان بیشتری داریم و دولت دکتر ورحانی با تدبیر و عقلانیت توانست بی نظم مالی را سامان دهد.
شهردار بانه با اشاره به دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید اضافه کرد: تورم 40 درصد مهار شده و پرونده هسته ای ایران به نتیجه رسید و ثبات اقتصادی هم تاحدودی فراهم شد.
وی ابراز امیدواری کرد در چهار سال آینده دولت با برنامه ریزی و سیاستگذاری مناسب در زمینه های مختلف رکود اقتصادی و مشکلات کشور را حل کند و نشاط اجتماعی و اقتصادی در جامعه ایجاد شود.
بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/ 3020
**خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.