شهریار حنیفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اقلام شامل برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز است که متناسب با جمعیت شهرستان های استان در فروشگاه های زنجیره ای، اصناف و اتحادیه ها بین مردم در حال توزیع است.
وی با اشاره به اینکه این اقلام شامل 630 تُن برنج ، 995 تُن شکر ، 41 تُن گوشت قرمز و 420 تُن گوشت سفید است ادامه داد: این اقلام با 30 درصد تخفیف بین مردم عرضه می شود.
وی افزود: قیمت شکر هر کیلو 28 هزار و 500 ریال، ، برنج هر کیلو 27 هزار ریال، گوشت سفید هر کیلو 57 هزار ریال، گوشت قرمز وارداتی هر کیلو 210 هزار ریال و گوشت قرمز داخلی هم با قیمت هر کیلو 220 هزار ریال تعیین شده ست.
به گفته وی، سال گذشته نیز همین مقدار اقلام پرمصرف در سه نوبت بین شهروندان کردستانی توزیع شده و شهروندان کردستانی می توانند در صورت مشاهده تحلفات در توزیع و عرضه اصناف با سامانه 124 اتاق سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تماس حاصل کنند.
هم اکنون حدود 56 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد که از این تعداد 29 هزار واحد در مرکز استان مستقر بوده و حدود سه درصد از این واحدهای صنفی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای محسوب می شوند.
3034/6108
**خبرنگار: حسن حسین زاده/**انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.